REKLAMA
Znaleziono 2865 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Zapowiedź zmierzchu specjalnych stref ekonomicznych jest przedwczesnaartykuł
Pokaż artykuł
Zapowiedź zmierzchu specjalnych stref ekonomicznych jest przedwczesna
– „Ulgi podatkowe to jedno, a możliwości rozwojowe to drugie. (…) Specjalne strefy ekonomiczne nadal mają w swoich zasobach dużo terenów inwestycyjnych, oferują też nowe usługi. To potencjał, który będzie funkcjonował jeszcze przez lata” – ocenił podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu Wojciech Smoliński, prezes Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Invest-Park.
POLMARK po raz kolejny inwestuje w Małopolsceartykuł
Pokaż artykuł
POLMARK po raz kolejny inwestuje w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał kolejnej firmie z Małopolski decyzję o wsparciu w ramach programu Polska Strefa Inwestycji. Tym razem jest to POLMARK sp. z o.o. sp.k. Wydana decyzja umożliwi firmie skorzystanie ze zwolnień podatkowych i dynamiczny rozwój działalności.
[Dolny Śląsk] Włoski ISOPAK wybuduje fabrykę w Świebodzicachartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Włoski ISOPAK wybuduje fabrykę w Świebodzicach
Włoska spółka ISOPAK Poland, która w sierpniu zakupiła 2,75 hektarową działkę w świebodzickiej podst...
D&D Konstruktion zainwestuje w Żarowie na terenie Wałbrzyskiej SSE Invest-Parkartykuł
Pokaż artykuł
D&D Konstruktion zainwestuje w Żarowie na terenie Wałbrzyskiej SSE Invest-Park
Firma D&D Konstruktion to kolejny polski mikroprzedsiębiorca, który przyłączył się do grona firm...
[Bydgoszcz] Zielone Arkady zyskują kolejne znane markiartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Zielone Arkady zyskują kolejne znane marki
ECE Projektmanagement, deweloper i zarządzający centrum Zielone Arkady w Bydgoszczy podpisał kolejne...
[Warszawa] Pierwsze budynek w Miasteczku Wilanów z zielonym certyfikatemartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Pierwsze budynek w Miasteczku Wilanów z zielonym certyfikatem
Strefa Wilanów będzie pierwszą inwestycją mieszkaniową w warszawskim Wilanowie, dla której inwestor...
Wrocław: Uniwersytet Ekonomiczny wybuduje inkubator dla młodych przedsiębiorców [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Uniwersytet Ekonomiczny wybuduje inkubator dla młodych przedsiębiorców [WIZUALIZACJE]
Przestrzeń co-workingowa, sale konferencyjne, czy strefa relaksu – już w przyszłym roku studenci, ab...
Ruszyła budowa Panattoni Park Grudziądz artykuł
Pokaż artykuł
Ruszyła budowa Panattoni Park Grudziądz
Panattoni, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie zdecydował się na kolejną inwestycję w województwie kujawsko-pomorskim. Tym razem zainwestuje w Grudziądzu. Deweloper wybuduje w tym mieście Panattoni Park Grudziądz o powierzchni najmu wynoszącej 69 148 mkw.
W Toruniu oddano do użytku nową linię tramwajową współfinansowaną przez Bank Pekao [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Toruniu oddano do użytku nową linię tramwajową współfinansowaną przez Bank Pekao [FILMY]
W Toruniu oddano do użytku nową linię tramwajową, która łączy północną część miasta z centrum. Inwestycję w ramach projektu BiT-City II, którego całkowity koszt wynosi ponad 461 mln zł, współfinansował m.in. Bank Pekao S.A.
[śląskie] Ruda Śląska: Aquadrom tętni życiem!artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Ruda Śląska: Aquadrom tętni życiem!
Blisko 40 tysięcy osób odwiedziło w ostatnim miesiącu rudzki park wodny! Do skorzystania z oferty Aq...
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Przyszłość warszawskiego rynku biurowego
W 2016 roku warszawski rynek powierzchni biurowej przekroczył 5 mln m kw. Wysoka dynamika wzrostu i...
GDDKiA wybrała wykonawców S16 pomiędzy Olsztynem i Biskupcemartykuł
Pokaż artykuł
GDDKiA wybrała wykonawców S16 pomiędzy Olsztynem i Biskupcem
W dwóch przetargach na projekt i budowę blisko 30 km drogi ekspresowej wpłynęło łącznie szesnaście ofert. W postępowaniu dla odcinka Olsztyn Wschód – Barczewo GDDKiA wybrała firmę Budimex z ceną 507,4 mln zł, a dla odcinka Barczewo – Biskupiec firmę PORR z ceną 457 mln zł.
REKLAMA